FOLLOWERS

Sunday 17 March 2013

Tiresome Upcoming Week~ (Pt.2)

Assalamualaikum..

Time update blog ni, WH amat2 keletihan dan kelenguhan badan... mane x nye, 3 tnament in a week.. kite ni bukan la atlet mana pon, so mmg agak letih.. meh2 kite update satu satu.. 



1. Pertandingan Game PES 2013

- WH berada di kelompok ke 3 dari total 4, tp sayang nye tersingkir utk menentukan juara kelompok 3.. maen knockout, yela bayor pon RM2.00 je ponggg.. 1st game mng 2-1, 2nd game lwn kawan baek sendiri mng 4-1.. yg sadisnye, kalah utk tentukan juara kelompok 6-0.. malu sungguh... tp ok la, kite xde training2 langsung... aku sowg je kai barca, owg laen sume kai madrid.. smpai ade madrid vs madrid lagi.. hairon2.. :/


1st game, budak tu eksen konon xreti main... tp mmg tough fight.. sory deh :)

2. Pertandingan Futsal

- Yang ni malu nk citer ni.. adoii... 1st game seri 1-1, 2nd n 3rd game dua2 kalah 4-0... wakakaka... satu team tuh team international.. puok2 arab... dorg punye Ghaddar power nk mati!! hahhaha... team dowg jgk la pegi ke final... yg best nye, 6 dari 8 org dak team aku sume beli kasut baru... last2 kene titik... sayur2~~~~~~

3. Pertandingan Ping-Pong Interfakulti

- Yang ni baru je berlangsung pagi td (Ahad 17/3).. Maen berpasukan, 2 single, 1 dable.. best two wins then the team considered wins.. 1st game lawan FKP, mng 2-1... (aku lah yg kalah 1 tuh..wakakak).. 2nd n 3rd game kalah 3-0 dgn FTEK dan FKM menjadikan kami ke3 dalam group B.. WH training serve last minit ngn abang WH yg sulung sampai lenguh2 wrist n lengan.. tp xpe, byk point serve aku dapat... TQ abang!! hehee.. insyaAllah I play better for upcoming tourney..

CIVIL -> AimanPokArab (2nd single), Muhaimin (Double),
Aku (1st single), Nash (Double)

petang nye lepak makan Mee Sup plak..hehee.... 


waaaaa.... letih!! fokus belajar pulak! (belajar la sgt)... Ni lah sedikit sebanyak citer xmnarik aku.. next time update lagi.. letih gile badan, ptg td main bola pulak.. xdduk diam lah aku ni...

*tq Husna came and gave her support, thanks for food also my DEAR!! Love You.. :)





No comments:

Post a Comment